حدادی ٧٧٣‌ میلیون گرفته، اعتراض هم می‌کند!

پاسخ‌گونبودن به مسئولان فدراسیون

رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا در شرایطی از نداشتن مربی گلایه می‌کند که بارها در رسانه‌ها اعلام کرده بود خودش دنبال یک مربی طراز اول است. طوری که قرار بود مربی هارتینگ، قهرمان پرتاب دیسک المپیک ٢٠١٢ لندن را به خدمت بگیرد. در این خصوص نیز فدراسیون و وزارت ورزش اختیار تام به او دادند تا مربی دلخواهش را انتخاب کند اما اینکه چرا او در طول پنج‌ماه گذشته نتوانسته یک مربی داشته باشد جای سؤال است که هنوز پاسخی به آن نداده است. او هفته گذشته در مسابقات قهرمانی جهان، امین نیک‌فر، رکورددار پرتاب وزنه ایران را که مقیم آمریکاست، به‌عنوان مربی در کنار خود داشت؛ پرتابگری که به‌زعم کارشناسان، تخصصی در ماده پرتاب دیسک ندارد اما بااین‌حال مسئولان فدراسیون دوومیدانی با این خواسته او موافقت کردند.

نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در واکنش به اینکه چرا بعد از این‌همه سرمایه‌گذاری روی این ورزشکار او نتوانسته در فصل جاری نتیجه قابل‌قبولی به دست آورد، به «شرق» گفت: «ما همه امکانات را برای این ورزشکار فراهم کردیم. تمامی اسناد و مدارکش موجود است.

آقای حدادی نمی‌تواند گلایه‌ای داشته باشد که امکانات برای او فراهم نبوده است. او کمبودی نداشته که بخواهد در این مسابقات موفق نشود و اینکه چرا عملکرد بدی در این مسابقات داشت را باید از خودش سؤال کرد».

حدادی بعد از عملکرد دورازانتظارش در پکن، ظاهرا دوباره به محل اقامتش در آلمان بازگشته و هیچ تماسی با فدراسیونی‌ها درباره توجیه ناکامی‌اش نداشته است.

حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در مورد اینکه آیا از وضعیت فعلی حدادی مطلع هستید یا نه، به «شرق» گفت: «من تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان با احسان از طریق ایمیل و تلفن تماس داشتم اما بعد از این رقابت‌ها خبری از او ندارم. دیروز صبح به پدر او تلفن زدم و خواستم به او بگوید که با ما تماس بگیرد تا از اوضاع و احوالش باخبر شویم». طباطبایی در توضیح اینکه چرا او حتی نتوانسته از ابتدای فصل تاکنون و مهم‌تر از همه در پکن نتیجه بگیرد، گفت: «مطمئنا نه‌فقط آقای حدادی بلکه کل دوومیدانی مشکل مالی ندارند. مشکل ایشان روحی و روانی بوده که نتوانسته در این مدت رکورد خوبی بزند. البته آن‌طور که شنیدیم، روز قبل از مسابقه‌اش در پکن تمرین خوبی داشته است. ان‌شاءالله انتخابات فدراسیون هفته آینده برگزار شود تا این مشکل نیز برطرف شود. چون بخشی از مشکلاتی که الان دوومیدانی ما دارد، به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود».

احسان حدادی در حالی در فاصله ١٠ ماه مانده تا بازی‌های المپیک ٢٠١٦ ریو در ناآمادگی بدنی به‌سر می‌برد که حتی نتوانسته به رکورد ٦٦ متر، که ورودی این بازی‌هاست دست پیدا کند. بهترین رکورد او در این فصل ٦٥مترو ٢٢ سانتی‌متر بود که توانست در رقابت‌های قهرمانی کشور لوکزامبورگ به‌دست آورد و جواز شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان را بگیرد.

او که اولین مدال‌آور تاریخ دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (٢٠١١ کره‌جنوبی، مدال برنز) و بازی‌های المپیک (٢٠١٢ لندن، مدال نقره) است تا پیش از این یکی از امیدهای مدال‌آوری کاروان ایران در المپیک ریو بود که با شرایط فعلی، نگرانی مسئولان از بازگشتن او به روزهای اوج دوچندان شده است. حدادی در این سال‌ها در شرایطی بیشترین گلایه را از مسئولان ورزش و حتی دولتمردان داشته که مدارک نشان می‌دهد در بین ورزشکاران رشته‌های انفرادی، بیشترین هزینه برای او پرداخت شده است.


متتن جايگزين تصوير <-BlogAndPostTitle->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ،


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ا 14:18 نويسنده : نوید قدمی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.
">طاهری گفته است:
">اخبار کوتاه از پرسپولیس
">حدادی ٧٧٣‌ میلیون گرفته، اعتراض هم می‌کند!
">طاهری: مسلمان را به برانکو پیشنهاد کردم/ می‌خواهم پرسپولیس را مثل باشگاه اداره کنم
">پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی پور خخخخخخخخ
">ناکامي بارسلونا در کسب قهرماني سوپر جام اسپانيا
">نتايج ديدارهاي شب گذشته پلي آف ليگ قهرمانان اروپا
">مهاجم بارسلونا رسما به چلسي پيوست
">تقاضاي فرجام خواهي بارسلونا براي محروميت پيکه
">دو خريد بزرگ ديگر براي منچستر سيتي
">برنامه هفته‌ نخست لاليگا اسپانيا
">جدول لیگ برتر
">اولین برد پرسپولیس
">مسی بازیکن سال فوتبال اسپانیا شد
">لیونل مسی برترین بازیکن فوتبال اسپانیا شد
لینک های روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->
تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ا 14:18 نويسنده : نوید قدمی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.